Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/17162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرانية, كافي-
dc.contributor.authorلينة, غيلاني-
dc.contributor.authorفضيلة, تومي-
dc.date.accessioned2018-06-05T12:41:35Z-
dc.date.available2018-06-05T12:41:35Z-
dc.date.issued2018-04-12-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/17162-
dc.descriptionجامعة قاصدي مرباح – ورقلة كلية العلوم الإنسانية و الاجتماعية قسم علوم الإعلام و الاتصالen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries2018;-
dc.subjectسن التمدرسen_US
dc.subjectاليوتيوبen_US
dc.titleأثر إستخدام الأطفال ما قبل سن التمدرس لموقع اليوتيوب و الإشباعات المحققة منه من وجهة نظر الأولياءen_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:Département de psychologie et sciences de l'éducation Mastériales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kafi-ghilani.pdf1,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.