Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1855
Title: دور جودة الخدمة المصرفية في كسب رضا الزبون دراسة حالة بنك القرض الشعبي الجزائري الجزائريCPAA وبنك البركة الجزائري.وكالتي الأغواط
Authors: ناصر, سليمان
سلمان, نعيمة
Keywords: Quality
service quality
the quality of transactions’ services
client’s satisfactio
جودة
جودة الخدمة
جودة الخدمات المصرفية
رضا الزبون
Issue Date: 2013
Abstract: This study entitled ‘The role of quality transactions services to attract the c onsumer’s satisfaction’ ، From this study which presents a theoretical way identifies and confines the various ways concerned the quality of transactions’ services which is a recent administrational entry and allthe concepts related to the consumer’s satisfaction. This is considered as motivation to develop and promote the offered services،Finally, from this survey, we realised that we evaluate the quality of transactions’ services form the clients’ point of view depends on standards. After that we confined the extreme quality evaluated by clients and the most effective on them. We study therelation between the quality of transactions’ services and the client
عنوان هذه الدراسة هو دور جودة الخدمات المصرفية في كسب رضا الزبون ولقد قمنا من خلال هذه الدراسة بتقديم إطار نظري يحدد مختلف الجوانب المتعلقة بوجود الخدمات المصرفية باعتبارها مدخل إداري حديث, وكذا التطرق الى المفاهيم المتعلقة برضا الزبائن باعتبارها دافعا مهما لتطوير وتحسين الخدمات المقدمة , وفي الأخير توصلنا إلى أنه يتم تقييم جودة الخدمات المصرفية من منضور العملاء بناء على معايير , وتم بعد ذالك تحديد أكثر أبعاد جودة تقييما من قبل العملاء والأكثر تأثيرا على أراء العملاءودراسة علاقة الارتباط بين جودة الخدمات المصرفية ورضا الزبون
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1855
Appears in Collections:Département des sciences économiques - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SELMANE-NAIMA.pdf4,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.