Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/32615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHachani, louiza-
dc.contributor.authorBabasidi, rim-
dc.contributor.authorKherfi, ouissam abir-
dc.date.accessioned2023-04-17T10:23:34Z-
dc.date.available2023-04-17T10:23:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/32615-
dc.descriptionscience du langageen_US
dc.description.abstractNous avons remarqué une forte présence de la publicité sanitaire de COVID 19 durant le confinement telle les affiches publicitaires sous forme de messages directes et indirectes ,ces messages sont adressés aux citoyens. Nous avons l’ambition de traiter ce sujet d’un point de vue sémiotiqueen_US
dc.description.abstractWe have noticed a strong presence of COVID 19 health advertising during the confinement such as advertising posters in the form of direct and indirect messages, these messages are addressed to citizens. We have the ambition to treat this subject from a semiotic point of view-
dc.description.abstractلقد لاحظنا حضورا قويا للإعلانات الصحية الخاصة بكوفيد 19 أثناء الحجر الصحي مثل الملصقات الإعلانية في شكل رسائل مباشرة وغير مباشرة، وهذه الرسائل موجهة للمواطنين. لدينا طموح لمعالجة هذا الموضوع من وجهة نظر سيميائية-
dc.language.isofren_US
dc.publisherKasdi Merbah Ouargla Universityen_US
dc.subjectL’affiche publicitaireen_US
dc.subjectla sémiotiqueen_US
dc.subjectCOVID19en_US
dc.subjectla sensibilisationen_US
dc.subjectl’épidémieen_US
dc.subjectThe advertising posteren_US
dc.subjectsemioticsen_US
dc.subjectawarenessen_US
dc.subjectالوعيen_US
dc.subjectالوباءen_US
dc.subjectالسيميائيةen_US
dc.subjectالملصق الإعلاني COVID19en_US
dc.titleAnalyse sémiotique des affiches publicitairesen_US
dc.title.alternativecas de covid19en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département de Français - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
باباسيدي-خرفي_compressed.pdf780,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.