Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 21 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Pour une analyse sémiologique du symbole illuminati dans les affiches publicitairesKADDOURI, Soumia
2016The Impact of Using Reiteration in Advertisements on Consumers’ Attitudes: the Case of Master Students at the Department of English_ Ouargla UniversityBEDJADJ, Asma; MEKHLOUFI, Soumia
2020Approche sémiotique des images publicitaires de certains logos diffusés dans les revues : Studio Magazine , Science et Vie , Top SantéSMAIAH, Fatima; BENACHOURA, Saida Manal
2018Adaptation in translating advertisement from English into ArabicMohamed Koudded; BEDDIAF Souria; KHORSI Kahina
2020الشكلية في التصرّفات القانونية الواردة على المحلّ التجاريبن أحمد صليحة; بن سليمان محمد لحسن, تركي مبارك
2021Analyse sémiotique Des affiches publicitaires pharmaceutiques.ZAHAL, Mustapha; SOUICI, Abderrahim; BOURENANE, Nesrine Ghizlane
9-Jun-2014فعالية الاعلان في ترويج المنتجات للمؤسسات الصغيرة و المتوسطة دراسة حالة مؤسسة إيلاف ترينعادل محمد ,عياض; الهلة, رتيبة
2022المنافسة غير المشروعةموسى عائشة; موسى عائشة; قندوز, سارة
2018Adaptation in translating advertisement from English into ArabicMohamed Koudded; BEDDIAF, Souria; KHORSI Kahina
4-Oct-2017دور الاتصالات التسويقية المتكاملة في تحسين الصورة الذهنية لمؤسسة موبيليس دراسة حالة عينة من طلبة جامعة قاصدي مرباح ورقلةقواميد, بوبكر; طقيع, خولة