Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Browsing by Subject customer loyalty
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
Dec-2017
A proposed model for Customer satisfaction as a mediator in the relationship between corporate social responsibility and customer loyalty in mobile phone company Mobilis-Ouargla
أسماء يوسف
;
غريب بولرباح
22-May-2018
التفكير الإبداعي للمقاول وأثره على خلق ولاء الزبون دراسة حالة مؤسسة الزهواني لتجارة الجملة ورقلة
خويلد, عفاف
;
بوعلاتي, نورة
19-Jun-2013
أثر الإعلان في تحقيق ولاء الزبون للمؤسسة الخدمية(دراسة ميدانية لمؤسسة موبيليس)
شنيني, حسين
;
دليلة, بوتلي
25-May-2016
أثر التسويق بالعلاقات على ولاء زبائن الشركة الجزائرية للتأمين وإعادة التأمين CAAR دراسة حالة: وكالة رمز 315 سكيكدة
نعيمة فرحي
;
مشحود, علي
12-Jun-2022
أثر جودة الخدمات المقدمة على ولاء الزبون في المؤسسة الاقتصادية دراسة حالة مؤسسة موبيليس-وكالة ورقلة-
محسن عواطف
;
لعقاب عقيلة
;
فكرون رقية
15-Jun-2023
دور إدارة العلاقة مع الزبون في تحسين الصورة الذهنية للمؤسسة الخدمية دراسة حالة لدى مؤسسة الخطوط الجوية
فرحي, نعيمة
;
بن زيد, سارة
;
علايبية, زياد