Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 15 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Dec-2015دور الابتكار الإعلاني في تحفيز القرار الشّرائي لدى المستهلكحجوجة سارة; قويدري محمد
Dec-2015راسة قياسية لمدى تأثير النفقات العامة وعائدات الضرائب على الاقتصاد الجزائري خلال الفترة الزمنية 2000-2015بـويعقوب براهيم
Dec-2015تفضيلات المستهلكين مؤشر لتنافسية الصناعات ذات الاستهلاك الواسع " دراسة ميدانية لمستعملي مواد التنظيف ARIEL & OMO"أولاد حيمودة عبد اللطيف; طويطي مصطفى; محسن زوبيدة
Dec-2015Analytical study of potato’s production and support in Oued Souf during the period (2007-2014) Using principalcomponentanalysis (PCA) methodبوعلام بوعمار; عمامرة محمد يوسف; Vincent Lagarde
Dec-2015أثر رعاية الأحداث على قيمة العلامة التجارية لمؤسسة اتصالات الهاتف النقال "أوريدو"من منظور المستهلكخالدي نعيمة; مزريق عاشور
Dec-2015دراسة قياسية لأثر قناة سعر الصرف على التــوازن الخـــــــــارجي في الجزائر للفترة (1990-2014)بشيشي وليد
Dec-2015Adoption et utilisation des Technologies de l’Information et de la Communication (TIC) en Algérie : état des lieuxDIFALLHA Mohammed Elhadi; Mokrane Ali; KHENNICHE Youcef
Dec-2015Dynamique sectorielle et croissance économique en AlgérieZERKAK Sabrina; ACHOUCHE Mohamed
Dec-2015Entreprises industrielles et redeploiement : Contribution au diagnostic et formulation d’actions strategiques.AISSAT LEGHIMA Amina
Dec-2015Le rôle des Technologies de l’Information et de la Communication dans le développement des compétences despdf cadresMEBARKI Farid