Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012أثر استخدام أبعاد تسويق العلاقات في تحقيق الميزة التنافسية للمؤسسةحكيم بن جروة
2019The relationship between the key variables for the quality management system using the method of crosses tablesمحمد خثير; حكيم بن جروة
2016تأثير أساليب ترقية المبيعات على السلوك الشرائي للمستهلك النهائي لخدمات مؤسسة اتصالات الجزائر للهاتف النقال موبيليس - دراسة حالة طلبة جامعة ورقلة –حكيم بن جروة; عباس قدي
28-Jun-2015The possibility of applying marketing relationships with the customer in the dimensions of lifting of the competitive enterprise performanceخليدة دلهوم; حكيم بن جروة
2017The Impact of Organizational Culture on the Organizational Loyalty of the Nursery Staff Workers in the Public Health Enterprises in the State of Ain Deflaمحمد خثير; محمد زبير; حكيم بن جروة
Dec-2017The cultural perspective of market orientation and its relation to the marketing performance of small and medium enterprises in Algeriaمنى مسغوني; شريفة رفاع; حكيم بن جروة
Dec-2017The importance of marketing public urban transport services in achieving the social dimension of sustainable developmentحكيم بن جروة; نور الدين مزهودة
12-Jul-2017دور خدمات النقل البري والجوي في تنشيط وتنمية الحركة السياحية بولاية ورقلةحدة ربوح; حكيم بن جروة; أم الخير ربوح