Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
1-Dec-2020البُــــــعد السِّيميو-تَــــــــــداولي للصورة في الخطــــــــــــاب الإشهاري إشهار Renault Symbol أنموذجا The Sémio-pragmmatic Dimension Of The Image In Advertising Discourse The Advertising Of Renault Symbol As A Modelشتوح زهور
30-Jun-2020تصدع صورة المثقف في الخطاب الروائي الجزائري المعاصربراهمية زينة
31-Dec-2020Duplication of picture analysis between the designation and the implicit levels / theoretical approachمراد كموش; حنان شعبان
2020Impact de l’étiquetage des produits alimentaires sur la décision d’achat du consommateur : Approche plurielle de l’étiquetage des céréales METIDJI, FLASH et NESTLÉHAMAIMI, Mebrouk; BOUCHKIMA, Mebarka
2020Analyse sémiologique des valeurs culturelles nationales de l’image Cas du manuel scolaire de la 4e Année cyclemoyen (2e génération)Khademallah, Ismail; Kafi, Rim
31-Jan-2021Representations of women in Eurasian folk proverbsسمية فالق
2021تناسق المحتوى التعليمي والقيمي بين الصورة والنص المكتوب "مقاربة وصفية في كتاب اللغة العربية للسنة الثانية من التعليم الابتدائي"كمال, علوش; كدونة, لطيفة; رزاق, محسن فرحة
2021L’image comme support didactique pour la compréhension d’un texte écrit en FLE : Cas de 1AM, collège de Sanhadriabdelhafid, OuarglaBENDJEDIA, Imane; BENDERRADI, Nour el hana; GHILANI, Soundous Saida
2020Approche sémiotique des images publicitaires de certains logos diffusés dans les revues : Studio Magazine , Science et Vie , Top SantéSMAIAH, Fatima; BENACHOURA, Saida Manal
30-Dec-2021تأثير الصورة على المتلقي و آلية التحقق من مدى مصداقيتها The effect of the image on the recipient and the mechanism to verify its credibilityلعجال عبدالمنعم