Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Search
Search:
All of DSpace
3. Mémoires de Master
8. Faculté des Sciences Economiques, des Sciences Commerciales et des Sciences de Gestion
Département des sciences commerciales - Master
Département des sciences de gestion - Master
Département des sciences économiques - Master
Département des sciences financiéres et comptabilité - Master
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 27 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
18-Jun-2019
تقييم رضا الطلبة عن الخدمات المكتبية دراسة عينة من طلبة كلية العلوم الاقتصادية والعلوم
نعيمة, فرحي
;
خديجة, فراح
;
نوال, بوعافية
23-May-2018
جودة خدمات النقل الحضري وأثرها على رضا الزبائن دراسة ميدانية لعينة من مستخدمي ترامواي – ورقلة-
كاهي, فطيمة
;
بوبكر, مسعود
25-Jun-2019
اثر جودة خدمات المطار على رضا المسافرين دراسة حالة مطار كريم بلقاسم الدولي ماي 2019
دلهوم,خليدة
;
هاجر, بركة
;
حكيمة, خمقاني
16-Oct-2017
دور جودة الخدمات البنكية في كسب ولاء الزبون CPA دراسة حالة بنك القرض الشعبي الجزائري وكالة ورقــــــــــلة
خويلد, عفاف
;
شياد, نسرين
12-Jun-2012
تأثير جود الخدمات على تحقيق رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة موبيليس-وكالة ورقلة
بن جروة, حكيم
;
بلحسن, سمحية
30-May-2018
أثر الاتصال التسويقي على رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة الصندوق الجهوي للتعاون الفلاحي للتأمين بورقلة
دلهوم, خليدة
;
بوزيان, محمد ميلود
10-Jun-2018
أثر التسويق بالعلاقات على رضا الزبائن دراسة ميدانية لمكاتب الأطباء في بلدية ورقلـة.
صياغ, احمد رمزي
;
شطاط, عادل
2013
دور التسويق بالعلاقات في تحقيق رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة سياحة وأسفار الجزائر بورقلة
منيرة, سلامي
;
مهدي, عائشة
2013
دور جودة الخدمة المصرفية في كسب رضا الزبون دراسة حالة بنك القرض الشعبي الجزائري الجزائريCPAA وبنك البركة الجزائري.وكالتي الأغواط
ناصر, سليمان
;
سلمان, نعيمة
15-Oct-2020
استخدام تطبيق الهواتف النقالة لتقديم خدمة الاطعام واثرها على رضا الزبون "دراسة ميدانية لعينة من الزبائن لمطعم الريس ورقلة"
شادلي, شوقي
;
قاسمي, هنية
;
مليك, نجلاء
Discover
Author
1
بابا, بسمة
1
باسو, نعمة
1
بالأطرش, دلال
1
بلحسن, سمحية
1
بن خليفة, هناء
1
بن عمارة, رحمة
1
بن عيوة, فوزية
1
بن نونة, فطيمة
1
بوبكر, مسعود
1
بوزيان, محمد ميلود
.
next >
Subject
11
customer satisfaction
4
جودة
3
Customer satisfaction
2
Customer Satisfaction
2
Quality
2
service quality
2
التسويق بالعلاقات
2
المزيج التسويقي
2
تسويق الكتروني
2
جودة الخدمات المصرفية
.
next >
Date issued
17
2020 - 2023
10
2012 - 2019