Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/36684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorثابت, مصطفى-
dc.contributor.authorمقدم, عمر-
dc.date.accessioned2024-
dc.date.available2024-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/36684-
dc.descriptionالتخصص:اتصال جماهيري والوسائط الجديدةen_US
dc.description.abstractهدفت الدراسة إلى معرفة كيفية تأثير اشهارات صناع المحتوى على السلوك الاستهلاكي لدى الشباب ،ولقد ركزت هذه الدراسة على تسليط الضوء على عينة من طلبة قسم علوم الإعلام والاتصال*جامعة قاصدي مرباح ورقلة *،كما بينت هذه الدراسة أن أكثر فئة استخداما لوسائل التواصل الاجتماعي وشبكات شبكة الانترنت مما يسمح بغزو صناع المحتوى مواقع التواصل الاجتماعي وتوغلهم في المجتمع في الآونة الأخيرة بطريقة سريعة وجد سلسة، بالتالي فان الدراسة من مواضيع العصر.en_US
dc.description.abstractThe study aimed to find out how the advertisements of content creators influence the consumer behavior of young people. This study focused on shedding light on a sample of students from the Department of Media and Communication Sciences * University of Kasdi-Merbah Ouargla *. This study also showed that the group most used social media and social networks The Internet, which allows content makers to invade social networking sites and penetrate society in recent times in a quick and smooth manner, is therefore the study of the topics of the times.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisheruniv-ouarglaen_US
dc.subjectالتأثيرen_US
dc.subjectمحتوىen_US
dc.subjectصناع المحتوىen_US
dc.subjectالإشهارen_US
dc.subjectمواقع التواصل الاجتماعيen_US
dc.titleتأثير اشهارات صناع المحتوى عبر مواقع التواصل الاجتماعي على السلوك الاستهلاكي لدى الشباب دراسة ميدانية على عينة من طلبة علوم الإعلام والاتصال "جامعة ورقلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des Sciences de l'Information et de la Communication - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mekkadem-omar.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.