Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Search
Search:
All of DSpace
1. Mémoires de Magister
2. Thèses de Doctorat
3. Mémoires de Master
4. Mémoires de Licence
5. Mémoires Ingénieur
6. Scientific publications
7. Revues Univ Ouargla
8. Mastériales
Mémoires en sciences médicales / مذكرات في العلوم الطبية
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 27 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
12-Jul-2017
أثر البيئة المادية لرياض الأطفال على رضا الزبائن (من وجهة نظر الأولياء) دراسة عينة من رياض الأطفال بورقلة
حليمة السعدية قريشي
;
كريمة مدور
Dec-2017
A proposed model for Customer satisfaction as a mediator in the relationship between corporate social responsibility and customer loyalty in mobile phone company Mobilis-Ouargla
أسماء يوسف
;
غريب بولرباح
2021
The Impact of Customer Relationship Management Strategy on Achieving Competitive Advantage on the Banking Sector (Case of Local Development Bank BDL) in Hassi Messaoud from Ouargla State -Algeria
MEZAOUR Amel
;
BENDJEROUA Hakim
;
CHAOUKI Chadeli
1-Oct-2020
أثر جودة الخدمات التكميلية على رضا الزبون "دراسة حالة فندق ليناتل بولاية ورقلة"
بن تفات, عبد الحق
;
بوعكة, محمد
;
قندوز, بلقاسم
25-Jun-2019
إدراك الزبون للمسؤولية الأخلاقية في الإعلانات وأثره في تحقيق الرضا (دراسة ميدانية لعينة من زبائن مؤسسة اتصالات الجزائر للهاتف النقال موبيليس ورقلة)
فاطمة, كاهي
;
مسعودة, أوماية
14-May-2017
محددات جودة الخدمات البنكية دراسة حالة عينة من البنوك الجزائرية تقرت ولاية ورقلة
يوسف, أسماء
;
مشري, حميدة
9-May-2018
أثر جودة خدمة الرعاية الصيدلانية على رضا العملاء "دراسة ميدانية لعينة من عملاء الصيدليات بمدينة ورقلة"
مناصرية, رشيد
;
بن مير, فاتن
26-May-2015
دور جودة خدمة النقل الجوي في كسب رضا الزبون دراسة حالة الخطوط الجوية الجزائرية بمدينة ورقلة
عبد الرؤوف,حجاج
;
بالأطرش, دلال
13-Jun-2022
أثر تطبيق التكنولوجيا في تحسين جودة الخدمات التسويقية لتحقيق رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة الخطوط الجوية الجزائرية فرع ورقلة
بن ساسي ,عبد الحفيظ
;
حداوي, ضياء الدين
;
عياض, محمد آدم
2022
أثر المزيج التسويقي على رضا الزبون دراسة لعينة من زبائن مؤسسة الهاتف النقال موبيليس وكالة ورقلة خلال الفترة 2022/2021
بن تفات,عبد الحق
;
سعادة, مريم
;
رحيم, عبلة
Discover
Author
1
Azizi, Rayane
1
BENDJEROUA Hakim
1
CHAOUKI Chadeli
1
Djouhri, Ahlam
1
MEZAOUR Amel
1
أسامة, بن عريف
1
أسماء يوسف
1
بالأطرش, دلال
1
بن خيرة, ليلى
1
بن عمارة, رحمة
.
next >
Subject
12
رضا الزبون
3
رضا الزبائن
2
customer loyalty
2
reliability
2
استجابة
2
اعتمادية
2
المزيج التسويقي
2
جودة
2
جودة الخدمة
2
رضا العملاء
.
next >
Date issued
1
2024
5
2023
12
2022
1
2021
1
2020
2
2019
1
2018
3
2017
1
2015