Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorبختي إبراهيم-
dc.contributor.authorشطبية, زينب-
dc.date.accessioned2008-10-03T11:47:47Z-
dc.date.available2008-10-03T11:47:47Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1077-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق الالكترونيen_US
dc.subjectالميزة التنافسيةen_US
dc.subjectالمؤسسة الاقتصاديةen_US
dc.title(دور التسويق الالكتروني في دعم الميزة التنافسية في المؤسسة الاقتصادية (دراسة سوق الهاتف النقال في الجزائرen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences économiques - Magister

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHETIBA_ZINEB.pdf40,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.