Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدريدي, بشير-
dc.contributor.authorوصاف سعيدي-
dc.date.accessioned2006-10-03T11:49:42Z-
dc.date.available2006-10-03T11:49:42Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1079-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالمزيج التسويقen_US
dc.subjectالمؤسسة الاقتصاديةen_US
dc.titleسياسات المزيج التسويق و أثرها على ربحة المؤسسة الاقتصادية دراسة حالة مطاحن حالة (Moulins Des Oasis)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences économiques - Magister

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DRIDI_BACHIR.pdf19,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.