Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorالهادي خالدي-
dc.contributor.authorابن عبد الهادي, محمد منير-
dc.date.accessioned2003-10-24T11:09:24Z-
dc.date.available2003-10-24T11:09:24Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1382-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالاشهارen_US
dc.subjectمؤسسة الألبسة الرباضيةen_US
dc.titlecirta sport دور الاشهار في الرفع من الحصة السوقية بالنسبة للمؤسسة المصنعة للرياضة حالة مؤسسة الألبسة الرباضيةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences de gestion- Magister

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mohamed_Monir_Benabdelhadi.pdf48,94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.