Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorدلهوم, خليدة-
dc.contributor.authorسعيدات, زينب-
dc.date.accessioned2013-12-08T15:24:58Z-
dc.date.available2013-12-08T15:24:58Z-
dc.date.issued2013-12-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1603-
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries2013;-
dc.subjectAnnonceen_US
dc.subjectالاعلان-
dc.subjectمبيعات-
dc.subjectالنمذجة-
dc.titleدور الاعلان في زيادة مبيعات المؤسسات الخدمية - دراسة حالة اتصالات الجزائر الوحدة العملية بورقلة -en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences économiques - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
saaidat-zineb .pdf3,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.