Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/16133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorبوعلام بوعمار-
dc.contributor.authorعمامرة, محمد يوسف-
dc.date.accessioned2017-12-14T08:37:30Z-
dc.date.available2017-12-14T08:37:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/16133-
dc.descriptionتسويق استراتيجي و ابتكارen_US
dc.titleدور روح المقاولة في نمو قطاع الزراعة حالة منتوج البطاطا بمنطقة وادي سوف (2005-2014)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences commerciales - Doctorat

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Youcef-Aammamra_dr.pdf59,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.