Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/17536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرتيمي, الهاشمي-
dc.contributor.authorبن حنيش, عبد الرحمان-
dc.contributor.authorنايلي, نورة-
dc.date.accessioned2018-06-07T10:37:55Z-
dc.date.available2018-06-07T10:37:55Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/17536-
dc.descriptionجامعة قاصدي مرباح – ورقلة كلية العلوم الإنسانية والاجتماعية قسم علوم الإعلام والاتصالen_US
dc.descriptionجامعة قاصدي مرباح – ورقلة كلية العلوم الإنسانية والاجتماعية قسم علوم الإعلام والاتصالen_US
dc.descriptionجامعة قاصدي مرباح – ورقلة كلية العلوم الإنسانية والاجتماعية قسم علوم الإعلام والاتصالen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries2018;-
dc.titleجمهور الفيس بوك والممارات التسويقيةen_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:Département des Sciences de l'Information et de la Communication Mastériales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rtimi-benhich.pdf747,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.