Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/29787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorتومي, فضيلة-
dc.contributor.authorحليمي, مروة-
dc.date.accessioned2022-
dc.date.available2022-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/29787-
dc.descriptionتخصص: سمعي بصريen_US
dc.description.abstractهدفت هذه الدراسة إلى معرفة إتجاهات السمعي البصري في ترويج المنتوج السياحي بالجنوب الجزائري تمت الدراسة على كل من أفراد الوكالة السياحية والفندق LYNATEL PALACE ، تم توزيع استمارة ورقية من أجل تجسيد هذه الدراسة وتمثلت أهم النتائج التي توصلت إليها الدراسة في أن هناك نوع من التأثير لإعلام السمعي البصري في ترويج المنتوج السياحي وذلك طريقة تقديم مضامين التي تساهم في استقطاب السياح.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to understand the audio-visual trends in the promotion of tourism products in southern Algeria. This study investigated the personnel of the Algerian Tourism Administration, Lynatel Palace Hotel, and distributed a written form to reflect the main conclusion of this study is that audio-visual information has a certain impact on the promotion of tourism products, and the way in which it provides content helps to attract tourists.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisheruniv-ouarglaen_US
dc.subjectرفen_US
dc.subjectترويجen_US
dc.subjectالسياحةen_US
dc.subjectفنادقen_US
dc.titleاتجاهات الإعلام السمعي البصري في الترويج للمنتوج السياحي بالجنوب الجزائري دراسة حالة على المنتوج السياحي (عمال فندق LYNATEL PALACE) والوكالة (رشاش) السياحيةen_US
dc.typethesisen_US
Appears in Collections:Département des Sciences de l'Information et de la Communication - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
halimi-maroua.pdf948,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.