Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/32584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMadjid, Doufene-
dc.contributor.authorSara, MEKHALFA-
dc.contributor.authorAicha, SEGGAD-
dc.date.accessioned2023-04-13T11:33:05Z-
dc.date.available2023-04-13T11:33:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/32584-
dc.descriptionEnglish Language and Literature-Specialty: Linguisticsen_US
dc.description.abstractThis thesis is designed to explore the role of body language in English Learning to enhance learning and motivate students and the best teacher/pupil interaction. We provide a detailed area for investigation of the fourth year level of middle school to solve the lack of students' attention and many other difficulties. The thing worth noting is that body language encourages and motivates pupils to better understand and learn better in English language lectures.en_US
dc.description.abstractCette thèse est conçue pour explorer le rôle du langage corporel en anglais apprendre pour améliorer l'apprentissage et motiver les étudiants et les meilleures interactions enseignant/élève. Fournit une zone détaillée pour l'enquête au niveau de la quatrième année du collège pour résoudre le manque d'attention des élèves et de bien d'autres problèmes. La chose à noter est que le langage corporel encourage et motive les étudiants à mieux se motiver, comprendre et apprendre dans les cours d'anglais.-
dc.description.abstractهذا البحث العلمي يتضمن استكشاف دور لغة الجسد في اللغة الإنجليزية تعلم لتعزيز التعلم وتحفيز الطلاب والأفضل تفاعل المعلم / الطالب. يوفر منطقة مفصلة للتحقيق في مستوى السنة الرابعة متوسط لحل قلة اهتمام الطلاب والعديد من الأمور الأخرى والصعوبات. الشيء الجدير بالملاحظة هو أن لغة الجسد تشجع وتحفز الطلاب على الفهم والتعلم بشكل أفضل في محاضرات اللغة الإنجليزية.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherKASDI MERBAH OUARGLA UNIVERSITYen_US
dc.subjectbodyen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectclassroom applicationen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectlangage corporelen_US
dc.subjectapplication en classeen_US
dc.subjectefficacitéen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectcommunication.en_US
dc.subjectلغة الجسدen_US
dc.subjectالتطبيق الصفيen_US
dc.subjectالفاعليةen_US
dc.subjectالتحفيزen_US
dc.subjectالتواصلen_US
dc.titleUsing Body Language as a Teaching Strategy for Promoting EFL Learners ‘Motivationen_US
dc.title.alternativeThe Case study of Fourth Year Middle School Pupils-Aougrout-Adraren_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département d'Anglais- Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
عائشة سقاد -سارة مخالفة_compressed.pdf2,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.