Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorالداوي الشيخ-
dc.contributor.authorبنوي, عيسى-
dc.date.accessioned2013-11-19T10:04:03Z-
dc.date.available2013-11-19T10:04:03Z-
dc.date.issued2013-11-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1349-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق بالعلاقاتen_US
dc.subjectولاء الزبونen_US
dc.subjectبنك الفلاحة و التنمية الريفيةen_US
dc.subjectالمديرية الجهوية ورقلةen_US
dc.titleدور التسويق بالعلاقات في زيادة ولاء الزبون دراسة حالة بنك الفلاحة و التنمية الريفية المديرية الجهوية ورقلةBADRen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences de gestion- Magister

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BENAOUI_AISSA.pdf5,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.