Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/17861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorالسخري, أم كلثوم-
dc.contributor.authorباره, صابرة-
dc.contributor.authorطرابلسي, أمينة-
dc.date.accessioned2018-06-17T13:38:43Z-
dc.date.available2018-06-17T13:38:43Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.issnkh-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/17861-
dc.descriptionجامعة قاصدي مرباح –ورقلة- كلية العلوم الإنسانية و الاجتماعية قسم علوم الإعلام والاتصالen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries2018;-
dc.subjectالحملات الانتخابيةen_US
dc.subjectالرأي العامen_US
dc.subjectالانتخابات المحليةen_US
dc.titleدور الحملات الانتخابية في توجيه الرأي العام نحو الانتخابات المحلية دراسة ميدانية على طلبة قسم علوم الإعلام والاتصالen_US
dc.typePresentationen_US
Appears in Collections:Département des Sciences de l'Information et de la Communication Mastériales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
elsakhri-bara.pdf234,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.