Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/4474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأبي مولود محمد رفيق , زهرونة عبد الرحمان-
dc.date.accessioned2014-06-16T14:38:01Z-
dc.date.available2014-06-16T14:38:01Z-
dc.date.issued2014-06-16-
dc.identifier.issnh-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4474-
dc.description.sponsorshipقويدري ميادةen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries2013;-
dc.titleالتسويق الأخضر كمنهاج في تحسين الأداء البيئي للمؤسسة دراسة حالة مؤسسة شركة الاسمنت عين التوتة فرعen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences de gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abimouloud-Zahouna.pdf4,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.