Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/9696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorمحسن ,زوبيدة-
dc.contributor.authorدباح, رميسة-
dc.contributor.authorمحسن زوبيدة-
dc.date.accessioned2015-11-29T10:41:28Z-
dc.date.available2015-11-29T10:41:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/9696-
dc.descriptionكلية العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسييرen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries2015;-
dc.titleواقع الاستراتيجية التسويقية للمنتجات البترولية دراسة حالة–مؤسسة نفطال بسكرة- 2011_2014en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences économiques - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Debbah_Romeissa.pdf7,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.