Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 32 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Personal Marketing in order to constitute mental image of the personal Brandعزيز برادي; عبد اللطيف أولاد حيمودة
2021An analytical study using the principal components analysis and cluster analysis of the indicators of good governance in the Arab countries in 2017طه بن الحبيب; عواطف مطرف; لطيفة بهلول
2021The Servant Practises of Leaderchip and its role in Achieving Organisational Excellenceكترة بودرهم; سميرة صالحي; عبد الجليل طواهير
2021Socially Responsible Green Marketing as a Mechanism for Sustainable Development in Petroleum Companiesحدة فروحات; زوبيدة محسن; سعد بله
2021The reality of strategic vigilance in insurance companiesمروة حميدي; محمد مولود بلعيد
2021L'impact de la pensée innovante sur la création de la micro-entreprise innovante- Une étudeعواطف محسن; خديجة برقيقة
2021The role of organizational justice in enhancing job soundly among workersسلوى تيشات; أسماء يوسف
2021The Impact of Psychological Empowerment on Job Satisfaction in Public transport enterprisesشوقي جدي; الحاج عرابة; نور الدين مزهودة
2021The effects of Organizational communication styles on functional performanceباديس بوخلوه; مريم بوخلوه
2021The role of functional affiliation in enhancing organizational citizenship behaviorفراح خالدي; صورية زاوي; أمال مهاوة