Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/1799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorدادن, عبد الغني-
dc.contributor.authorلعبيدي, حنان-
dc.date.accessioned2013-12-10T11:55:00Z-
dc.date.available2013-12-10T11:55:00Z-
dc.date.issued2013-06-20-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1799-
dc.descriptionتسويق خدمي-
dc.language.isoother-
dc.relation.ispartofseries2013;-
dc.subjectنظام المعلومات التسويقيةen_US
dc.subjectالفنادق بورقلةen_US
dc.titleنحو اكتساب ميزة تنافسية مستمرة اعتمادا على نظام المعلومات التسويقية-دراسة ميدانية لعينة من الفنادق بورقلة-en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences commerciales - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
leabidi_hanane.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.