Al Alama N 11 / Vol 5, N2 2020 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
1-Dec-2020Book review: Issues in semiotics and semantics عرض كتاب: قضايا في السيمياء والدلالةالجنادبة أحمد
1-Dec-2020سيمياء الأهواء في خطاب الصورة الإشهارية Semiotics passions in the advertising picture speechابن خدا عصام
1-Dec-2020الملك إمرؤ القيس أو (أوديبيوس العـرب) King Emre Al-qais Or Odebes Al-arabبغدادي يوسف; سي كبير أحمد التجاني
1-Dec-2020Structuring mechanisms and receiving limits in the Interactive (digital) Arabic novel الرواية التفاعلية (الرقمية) العربية آليات البناء وحدود التلقي/قريرة حمزة
1-Dec-2020البُــــــعد السِّيميو-تَــــــــــداولي للصورة في الخطــــــــــــاب الإشهاري إشهار Renault Symbol أنموذجا The Sémio-pragmmatic Dimension Of The Image In Advertising Discourse The Advertising Of Renault Symbol As A Modelشتوح زهور
1-Dec-2020مراحل إنجاز الأطالس اللسانية العامةGeneral Linguistic Atlases and their Stages of Achievement: Study on the experiment of the General Linguistic Atlas of North Americaجيدور عبد الكريم
1-Dec-2020البعد التداولي في المعجم العربيعبدالرحمن حسن البارقي
1-Dec-2020ترجمة المصطلح اللساني وأثره على التلقي في الحقل التعليمي: لسانيات النص أنموذجالوبار عبد السلام; حفيظ ملواني
1-Dec-2020التواصل الإشاري الإبلاغي في التراث البلاغي العربي، الجذور والامتداداتهناء عبد الرضا رحيم الربيعي
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 9 of 9