Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/32467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorكاهي, فطيمة-
dc.contributor.authorخرفي, أمنة-
dc.date.accessioned2023-04-12T08:05:04Z-
dc.date.available2023-04-12T08:05:04Z-
dc.date.issued2022-06-12-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ouargla.dz/jspui/handle/123456789/32467-
dc.descriptionتسويق خدماتen_US
dc.description.abstractتهدف الدراسة إلى التعرف على أثر الخدمة المالية الرقمية في رضا العملاء خلال جائحة كوفيد 19 , ولتحقيق ذلك اعتمدت الدراسة على المنهج الوصفي التحليلي، باستخدام (95) استبانة وزعت على عملاء مؤسسة بنك الجزائر الخارجي بتقرت، وقد توصلت الدراسة إلى أن هناك أثر إيجابي للخدمات المالية الرقمية على رضا العملاء خلال جائحة كوفيد19وأنه هناك مستوى عالي من الإدراك والرضا من العملاء اتجاه الخدمة المالية الرقمية كم أنه هناك ارتباط إيجابي بين الخدمة المالية الرقمية ورضا العميل، وأيضا لا توجد فروقات ذات دلالة إحصائية تعزى للمتغيرات الديمغرافيةen_US
dc.description.abstractThe study aims to impact of the digital financial service on customer Satisfaction during the Covid19 pandemic, and the study relied on The descriptive analytical approach, using (95) questionnaires distributed To the clients of the bank of Algeria External corporation in Tikrit, and The study concluded that there is a positive impact of digital financial Service on customer satisfaction during the covid -19 pandemic, and That there is a high level of awareness and satisfaction from customers Towards digital financial service, how much there is a positive correlation Between digital financial service and customer satisfication, and also that There are no statistically significant differences due to demographic-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة قاصدي مرباح ورقلةen_US
dc.subjectخدمة مالية رقميةen_US
dc.subjectرضا العملاءen_US
dc.subjectبنك الجزائر الخارجيen_US
dc.subjectجائحة كوفيد19en_US
dc.subjectdigital financial serviceen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectcovid19 pandemicen_US
dc.subjectBEAen_US
dc.titleأثر الخدمة المالية الرقمية على رضا العملاء خلال جائحة كوفيد 19 (دراسة ميدانية لعينة من عملاء بنك الجزائر الخارجي-فرع تقرت)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Département des sciences commerciales - Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kharfi-amna.pdf2,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.