Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Search
Search:
All of DSpace
3. Mémoires de Master
1. Faculté des mathématiques et des sciences de la matière
2. Faculté des nouvelles technologies de l’information et de la communication
3. Faculté des sciences appliquées
4. Faculté des Hydrocarbures, des Energies Renouvelables, des Sciences de la Terre et de l’Univers
5. Faculté des Sciences de la Nature et de la Vie
6. Faculté des Lettres et des Langues
7. Faculté des Sciences Humaines et Sociales
8. Faculté des Sciences Economiques, des Sciences Commerciales et des Sciences de Gestion
9. Faculté de Droit et des Sciences Politiques
Institut des Sciences et Techniques des Activités Physiques et Sportives - Master
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 30 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017
دور تكنولوجيا الاتصال الجديدة في تحسين الخدمات المصرفية دراسة ميدانية لعينة من زبائن وكالة البنك الوطني الجزائري (BNA( بورقلة
بودربالة عبدالقادر
;
بن مربي, كريمة
;
مقران, ابتسام
18-Jun-2019
تقييم رضا الطلبة عن الخدمات المكتبية دراسة عينة من طلبة كلية العلوم الاقتصادية والعلوم
نعيمة, فرحي
;
خديجة, فراح
;
نوال, بوعافية
23-May-2018
جودة خدمات النقل الحضري وأثرها على رضا الزبائن دراسة ميدانية لعينة من مستخدمي ترامواي – ورقلة-
كاهي, فطيمة
;
بوبكر, مسعود
25-Jun-2019
اثر جودة خدمات المطار على رضا المسافرين دراسة حالة مطار كريم بلقاسم الدولي ماي 2019
دلهوم,خليدة
;
هاجر, بركة
;
حكيمة, خمقاني
2022
دور الاتصال الخارجي في تحقيق رضا الزبون دراسة ميدانية من وجهة نظر عينة زبائن المؤسسة الوطنية للتوزيع الكهرباء والغاز-ورقلة-
بودربالة, عبد القادر
;
دوادي, محمد إسلام
;
روان, أسامة
16-Oct-2017
دور جودة الخدمات البنكية في كسب ولاء الزبون CPA دراسة حالة بنك القرض الشعبي الجزائري وكالة ورقــــــــــلة
خويلد, عفاف
;
شياد, نسرين
12-Jun-2012
تأثير جود الخدمات على تحقيق رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة موبيليس-وكالة ورقلة
بن جروة, حكيم
;
بلحسن, سمحية
30-May-2018
أثر الاتصال التسويقي على رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة الصندوق الجهوي للتعاون الفلاحي للتأمين بورقلة
دلهوم, خليدة
;
بوزيان, محمد ميلود
10-Jun-2018
أثر التسويق بالعلاقات على رضا الزبائن دراسة ميدانية لمكاتب الأطباء في بلدية ورقلـة.
صياغ, احمد رمزي
;
شطاط, عادل
2013
دور التسويق بالعلاقات في تحقيق رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة سياحة وأسفار الجزائر بورقلة
منيرة, سلامي
;
مهدي, عائشة
Discover
Author
1
بابا, بسمة
1
باسو, نعمة
1
بالأطرش, دلال
1
بلحسن, سمحية
1
بن خليفة, هناء
1
بن عامر, شيماء
1
بن عمارة, رحمة
1
بن عيوة, فوزية
1
بن مربي, كريمة
1
بن نونة, فطيمة
.
next >
Subject
11
customer satisfaction
4
جودة
3
Customer satisfaction
2
Customer Satisfaction
2
Quality
2
service quality
2
التسويق بالعلاقات
2
المزيج التسويقي
2
تسويق الكتروني
2
جودة الخدمات المصرفية
.
next >
Date issued
19
2020 - 2023
11
2012 - 2019