Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Browsing by Subject Customer
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Date
Title
Author(s)
31-Dec-2019
Impact of Customer Relationship Management on Customer Retention at Private Medical Clinics in Algeria
-
2015
La gestion de la relation client dans les banques: un outil de fidélisation du client The customer relationship management in banks: a customer loyalty tool
Leila CHAREF
22-May-2017
المسؤولية المدنية للموثق
زرقاط عيسى
;
سويسي, يمينة
2023
ثقافة التوجه بالزبون ومتطلبات نجاحها في المؤسسات الفندقية حالة فندق الجزائر سان جورج سابقا بالجزائر العاصمة The Culture of Customer Orientation and the Requirements for its Success in Hotel Establishments (The Case of the Algiers Hotel Saint George Previously in Algiers)
بوبكر عباسي
2020
دور ادارة العلاقة مع الزبون في تحقيق الميزة التنافسية دراسة حالة المديرية الجهوية للهاتف النقال موبيليبس بورقلة
دلهوم, خليدة
;
زيغم, نور الهدى
;
كادي, الزهرة
22-May-2018
دور ادارة العلاقة مع الزبون في تنشيط السوق السياحي دراسة عينة من الوكالات السياحية بولاية ورقلة
بن جروة, حكيم
;
بالطيب, عبد المالك
2018
دور جودة الخدمة الصحية في تحقيق رضا الزبون دراسة حالة: المؤسسة الاستشفائية طب العيون صداقة الجزائر كوبا بورقلة
مزهودة,نور الدين
;
رحومة,سهام