Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Search
Search:
All of DSpace
3. Mémoires de Master
8. Faculté des Sciences Economiques, des Sciences Commerciales et des Sciences de Gestion
Département des sciences commerciales - Master
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
13-Jun-2022
أثر تطبيق التكنولوجيا في تحسين جودة الخدمات التسويقية لتحقيق رضا الزبون دراسة حالة مؤسسة الخطوط الجوية الجزائرية فرع ورقلة
بن ساسي ,عبد الحفيظ
;
حداوي, ضياء الدين
;
عياض, محمد آدم
2022
أثر المزيج التسويقي على رضا الزبون دراسة لعينة من زبائن مؤسسة الهاتف النقال موبيليس وكالة ورقلة خلال الفترة 2022/2021
بن تفات,عبد الحق
;
سعادة, مريم
;
رحيم, عبلة
12-Jun-2022
التسويق الالكتروني وأثره على رضا الزبون دراسة ميدانية على عينة من زبائن مؤسسة اتصالات الجزائر-ورقلة
بونقاب, مختار
;
رشيد سليمان, عبد النور
;
مسعودي, طارق
12-Jun-2022
أثر التسويق الالكتروني على رضا الزبون في المؤسسات الخدماتية دراسة ميدانية لعينة من زبائن مؤسسة " الخطوط الجوية الجزائرية " بورقلة
كاهي, فاطمة الزهراء
;
بن خليفة, هناء
;
لعجيلات, نور الهدى
12-Jun-2022
دور تسويق الخدمات الصحية في تحقيق رضا الزبون دراسة حالة المؤسسة العمومية الاستشفائية محمد بوضياف ورقلة
بن جروة, حكيم
;
باسو, نعمة
2022
دور أدوات الدفع الالكتروني في رضا الزبون دراسة حالة عينة من زبائن بنك التنمية المحلية وكالة ورقلة
بن تفات, عبد الحق
;
بابا, بسمة
20-Jun-2022
تأثير جودة الخدمات المصرفية على رضا الزبون دراسة حالة البنك السلام الجزائر بولاية ورقلة
دلهوم, خليدة
;
بن عمارة, رحمة
;
بوسعيد, عبد القادر
13-Jun-2022
أثر جودة الخدمات الصحية على تحقيق رضا الزبون دراسة ميدانية لعينة من زبائن مركز التشخيص الطبي – المرشد-ورقلة
قريشي, حليمة السعدية
;
بن عيوة, فوزية
13-Jun-2022
أثر تكنولوجيا المعلومات والاتصال على رضا الزبون في المؤسسة الخدمية دراسة حالة الصندوق الوطني للعطل المدفوعة الأجر بورقلة
دلهوم, خليدة
;
شطي, السعيد
;
شعشوع, يونس
12-Jun-2022
التسويق البنكي وأثره على رضا الزبون دراسة ميدانية في بنك التنمية المحلية BDL وكالة 126 حاسي مسعود
بن تفات, عبد الحق
;
سعيدي, جوهرة
;
بن نونة, فطيمة
Discover
Author
1
بابا, بسمة
1
باسو, نعمة
1
بن خليفة, هناء
1
بن عمارة, رحمة
1
بن عيوة, فوزية
1
بن نونة, فطيمة
1
بوسعيد, عبد القادر
1
بوقطاية, الحاج العيد
1
حداوي, ضياء الدين
1
دراجي, نور الإسلام
.
next >
Subject
1
customer
1
customer loyalty
1
customer relationship management
1
Customer satisfaction
1
customer satisfaction. su
1
e-marketing
1
electronic payment tools
1
electronic service
1
health services
1
highest dimensions
.
< previous
next >