Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Kasdi Merbah University Ouargla
Search
Search:
All of DSpace
3. Mémoires de Master
1. Faculté des mathématiques et des sciences de la matière
2. Faculté des nouvelles technologies de l’information et de la communication
3. Faculté des sciences appliquées
4. Faculté des Hydrocarbures, des Energies Renouvelables, des Sciences de la Terre et de l’Univers
5. Faculté des Sciences de la Nature et de la Vie
6. Faculté des Lettres et des Langues
7. Faculté des Sciences Humaines et Sociales
8. Faculté des Sciences Economiques, des Sciences Commerciales et des Sciences de Gestion
9. Faculté de Droit et des Sciences Politiques
Institut des Sciences et Techniques des Activités Physiques et Sportives - Master
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 52 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
...
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
24-May-2017
مبدأ الشفافية و أثره على جودة القرارات الإدارية
الأخضري نصر الدين
;
فريدة, بالحبيب
Sep-2020
أثر تطبيق إدارة الجودة الشاملة على امتلاك الميزة التنافسية للمؤسسة الاقتصادية دراسة حالة شركة كهريف لأشغال الكهربة – تقرت
بن عيشاوي, أحمد
;
شكيمة, ابراهيم
;
سوداني, محمد الأمين
2020
دور تكنولوجيا المعلومات و الاتصال في تحسين جودة الخدمة الصحية** برنامج الاستقبال و التوجيه كنموذج بالمؤسسات الصحية بورقلة**
بن تفات, عبد الحق
;
بـوقـفة, عـيسى
;
زكـيـري, هشـام
2018
Evaluating Translation in Aviation Services Case of “ Air Algerie”
Djamel GOUI
;
Mohammed Seddik MERABET
26-May-2015
أثر جودة خدمة وكالات السياحة و الأسفار على رضا الزبائن وكاالت السياحة و األسفار – ورقلة
مسغوني, منى
;
عزيزي, حليمة
26-May-2015
المراجعة الداخلية كأحد آليات الحوكمة المحاسبية دراسة ميدانية
مقدم,خالد
;
حليمي, هاجر
2020
دور تكنولوجيا المعلومات والاتصال في تحسين جودة الخدمات دراسة ميدانية لعينة من العاملين في مؤسسة سيترام- ورقلة -
بلأطرش, حورية
;
ذكار, نجاة
;
قط, حفصة
2019
The Influence of the translator’s Cultural Background on Translation Quality Based on Julian House Model Case Study: Two Translationsinto Arabic of Khalil Gibran’s “The Prophet”
Mohammed KOUDDED
;
Alouani, Saad Allah
;
Chaalane, Messouad
24-May-2016
تقييم جودة الخدمة التأمينية من منظور العملاء دراسة حالة عملاء مؤسسة التأمين الوطنية saa وكالة تقرت
فرحي نعيمة
;
جواد, أمال
2020
Efficacité comparée de deux varietés de piment Capsicum annuum L. : Erg et Biskri sous conditions d'agriculture biologique sous serre à Ouargla
BELAROUCI, Med El Hafed
;
IGHILI, Hakima
;
DADAMOUSSA, Chaima
;
SAYAH, Fatima Zohra
Discover
Author
2
KHELIFA, Rima
1
Alouani, Saad Allah
1
AMOUMENE,Siham
1
BENSALEM, Hasna
1
Chaalane, Messouad
1
DADAMOUSSA, Chaima
1
HAMMI, Imane
1
JAKANI ,Saleh
1
LIMAM, Amina
1
LITIM Zineb
.
next >
Subject
28
جودة
13
الجودة
7
service
6
competitive advantage
6
qualité
5
ميزة تنافسية
4
health service
4
Ouargla
4
خدمة
3
control
.
next >
Date issued
17
2023
11
2022
2
2021
4
2020
4
2019
3
2018
3
2017
3
2016
3
2015
2
2013
.
next >